In your honor

Foo Fighters – In Your Honor
Idag är det den 1 juli.. 1 juli!! jag fattar inte va som hände! det va inte alls länge sen det va 3 mars och jag va lagom dåsig efter operationer o allmänt sjuk i en evighet. Då började jag precis bli hel och kry och längtade stenhårt efter julimånad för då hände allt.
Nu är allt snart igång. Min sista hela jobbvecka fram tills vecka 34 slutar idag!
Från och med nu 4 dagars veckor eller mindre
Oxegen.. åh Oxegen vad jag längtar, kollar på massa liveklipp på youtube av foo fighters, coldplay jimmy eat world o allt annat awesome jag bara måste se och uppleva. Den kicken man får av en konsert den är så otroligt härlig. Hjärtat pumpar lite starkare och man vet att man lever redigt ordentligt.
Men efter en hård festivalhelg blir det en veckas jobb med Harry potter premiär av sista delen och efter det fredag den 22 juli. Då kommer det som hela familjen lövgren väntat på. Pisa, Tosacan, Italien. värme, sol ,mat, vin och underbara miljöer.
Jag tror alla mina blogginlägg har handlat om italien och oxegen sen i december.. Bra där bex. Men det är det som händer.. Vadå leva i nuet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback