natten är ung och jag ligger vaken

Idag är en redigt dålig dag. Det är en dag kvar till semster. Jag är trött slut coh ber att dagen ska ta slut. Men varje minut känns som en timme just nu.
Jag är utråkad.. sitter och väntar på att något ska hända men det lär inte hända nått. En sev 1 a kanske men det är bara se till så dom andra gör det dom ska.
Jag tjatar nått otroligt om min semster får dåligt samvete för att jag pratar om den. Men nu , nu är det faktiskt bara några timmar kvar på jobbdagen efter det är det till att packa. Sen är det sista kvällen tillsammans med Amanda och Karin innan vi börjar våran ca 1 ½ månad långa tid utan varandra.
Men det ska bli skönt att för en stund komma ifrån jobbet. Känns som hela våren sen operationen har jobb jobb jobb jobb jobb varit ända fokuset.Jobb jobb och tänka på att snart snart är det semster.
Har ingen aning om vad jag ska fokusera på när semester är över. Kommer drabbas av en stabil tomhet här jag kommer tillbaka från italien :O

Kommentarer
Postat av: Kausti

Inlägget är en vecka gammal nu och absolut noll rapportering från Italien än så länge. Buu för Bexobert!

Postat av: Gina

Hi,

I'm Ewelinas aunt from Las Vegas. I have follow link from Ewelinas blog to your blog.

I do photography and I have to tell you that I love your header...very artistic pictures.

2011-07-29 @ 15:47:04
URL: http://www.pix-perfect.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback