Ale Alejandro

Så en runda på stan avklarad. Hade lille pentaxen med mig :D Blir lite tungt för axlen efter en stund , men om jag har med mig den överallt hela tiden kanske jag bygger upp musklerna tillslut ;)
Allefall amanda har varit asförkyld hela veckan och vem gick det vidare till?
Joda här sitter jag och snorar men för tillfället är jag överlycklig över att vara förkyld! Jag kan andas!!! Inga jävla halsmandlar ivägen! jag är överlycklig över att vara förkyld . Jag hoppade över stadie 1 och 2 i mitt förkylningschema dvs svullna halsmandlar och överdriven feber. Jag nyser och snorar och det är det ända jag gör! Känner mig knappt hängig! EPISKT!
Bara för att jag hade bilder som jag ville lägga upp på bloggen så funkar inte bilduppladdningen.. dåååligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback