kids

Det finns en sak som jag varje dag inom mig sitter och tänker på. 1 sak och 2 personer
Ett besök.. bara ett litet. Jag vill visa vad jag egentligen gör här borta och jag vill att det ska upplevas av mina två gamla vänner där hemifrån . Jag vill visa hur man festar dublinstyle och hur man lever om dagarna här. Hur man går och shoppar en lördag och köper världens godaste kaffe på butlers med en pralin till och hur man stressar hemma för att hinna till festen. Båda två har vatt på besök innan men det va innan jag redigt kommit in dublinlivet ordentligt. Jag saknar er båda så hårt och jag hoppas att ni nån gång mer vill följa med mig in i lördagsdimma och shopping på stan!

Kommentarer
Postat av: Emme

Ooohh!! Jag vill, jag vill ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback