Under cover of darkness

Så jag har återigen 9.30 till 18 passet och jag vill döda någon. Jag hatar det här passet! Visst man går upp sent får sovmorgon o allt sånt men det är fan inte sovmorgon om man gör det varje vecka. Fort har jag inte jobbat det tidiga dutypasset. Men dom lyckades klämma in så jag får det nästa vecka. tackar för det allfall.
Ska bli skönt med lite omväxling. Förra veckan jobbade jag dock 7-15.30 vilket va gött för jag fick jobba samma pass som Amanda vilket gjorde att vi faktiskt va ute och joggade/gick 4 gånger förra veckan. Nu kommer jag ju lätt komma ur rutinen igen eftersom att det blir mörkt precis innan jag kommer hem och jag är inte aspepp på att jogga själv i mörkret. men äsh da ska försöka komma ut ikväll allefall
Men aa bitterhet är hett som fan
Nu ska jag klara av 45 minuter jobb till och sedan är det dags för hemgång och efter det bara 4 dagar kvar på den här veckan! Paddys day på torsdag! woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback