take me out

Hemkommen från semster. Passet har anlänt på konsulatet och jag är ledig nästa tisdag för att hämta ut det. Kommer se ut som en brottsling på kortet har jag en känsla av..
Amanda ligger hemma jättesjuk o hostar som en galning den stackarn. Vi andra håller oss friska och krya.. förhoppnignsvis! peppar peppar osv
Men annars rullar allt på. Va skönt o va hemma i kalmar en sväng och se att allt stod rätt till och det va ju inga större förändringar. Till och med lappen på frukostbordet va kvar haha.
Igår ringde jag landlordföretaget eftersom jag har lite pengar som ligger fastlåsta hos dom plus att vårat postfack inte går att låsa och att båda våra toalettsitsar är sönder..
Idag va Kevin här , mr fastighetskötare.. Komiskt.. han kollade på mig frågade va vi gjrot med toasitsen.. o jag säger.. "ehh.. jaa det vanliga" Han kollar på mig skeptiskt och säger "jag har jobbat med det här i 2-3 år och jag har aldrig sett det där innan... "
Seriöst... va skulle vi göra på toan om inte göra det som alla andra människor gör..
Inte som om jag klättrar på den toasitsen heller med tanke på att det finns inget att få tag på i taket jag vill åt. Inbga höga hyller.. ingeting ! absolut ingeting!
Stackars kevin kommer få höra en inövad historia om en rosa elefant som kom förbi och ville låna toaletten..
Vi tänkte köra på Obama först.. men det lät flr overkligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback