living young and wild and free

Så i helgen blir det inte mycket fest och inga planer alls Jobb är det som gäller , Vi har ändrat så att EMEA håller heal helgen själva Så vid klockan 00.00 inatt så kliver jag på mitt pass, fortfarande behöver jag bara jobba om det är någon som ringer mig, Men bara oron att veta att man kanske får ett samtal kommer nog göra att sömnen blir lite störd. Men det ska nog gå bra får ladda upp med lite chips om jag behöver jobba inatt.. borde hålla mig vaken Annars var det meningen att jag skulle gått till gymmet igår och idag och nån gång i helgen men nu drog jag på mig en liten härlig förkylning istället , Ingen större fara men känns inte som en bra ide o gå till gymmet med snorig näsa så det får vänta tills man känner sig frisk Dessutom är det snart dags och boka semstern , 24-31 mars drar jag karin och amanda till gran canaria och förhoppningsvis sol och värme ! Helst skulle jag vilja åka nästa vecka.... men den som väntar på nått gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback